New Moon and some shock!

Alla som känner mig, vilket kommer ner till två personer, vet att jag inte tycker om att läsa, jag hatar att läsa, för mig är läsa som att tvinga stackars barn att äta upp sina grönsaker. MEN under all medvetat hat för läsningen, har jag denna dag vaknat ur min eklips och insett att jag under loppet av fyra dagar läste ut en sån underbar roman att jag kan ej vänta på att uppföljaren ska kastas ner i brevlådan- jag talar om New Moon. Efter att jag såg Twilight på bio, blev jag besatt och var tvungen att beställa uppföljaren för att se hur det hela fortsätter och nu när New Moon är utläst väntar jag ivrigt på Eclipse som ska komma inom en snar framtid in till min lilla brevlåda, Jaaaaaaaaa!!!.

Jag har även insett en till sak, jag måste börja träna, jag har bestämt mig för att skapa mig en slim fit and smooth kropp, men även för att det är hälsosamt att träna. Så jag ska(ingen kommer tro mig) köpa ett gymkort och joina min vän E på gymmet, jag ska bli slim fit and gorgeooous så Edward kommer bli helt paff när han får syn på mig med min nya kropp, mer tränad and ever och mer inlärd om hans art- the Vampires. Oh dear god jag behöver vård!

Okay adjöö nu, jag börjar bli rädd....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0