Comeback

Nu är jag äntligen tillbaka, jag gör en comeback....som troligtvis skapar lika stor grad av anti-hysteri som för NKOTB (New kids on the block) som fick för sig att efter 14 år uppstå ifrån de döda....seriöst grabbar...er storhetstid var i början av 90-talet...vad hade ni tänkt er?..att tjejer fortfarande gillar killar med magtröja och kepsen bakofram...ok då inkluderar jag inte S..men i alla fall...JAG ÄR TILLBAKA...lite piggare än förr men ändå inte på topp...jag har haft fullt upp den senaste veckan men jag vet inte riktigt vad jag har gjort när jag försöker summera upp allt...hhmm....har väl skjutsat folk hit och dit (fortfarande utan körkort)...gått på föreläsningar där jag tänkt på annat men sett intresserad ut....läst en bok som handlar om brottsoffer men ändå lyckats skratta åt vissa kapitel...blivit utskälld av en bitch som antagligen BOR på UNI.biblioteket med en horribel utväxt...allvarligt...om man lyckats sätta upp lappar på alla grupprum i hela biblioteket TILLSAMMANS med cheferna på bibblan måste man vara lite trött på livet...och som toppen på isberget så hade  en rysk utbytesstudent sprayat ned sig med någon baltisk Date-parfym i rummet vi skulle plugga i..OK...nu ska jag sluta klaga...de finns ju folk som har de värre...som barnen i Husby och Afrika...därför ska jag o J2 köpa ett fadderbarn tillsammans som vår gemensamma julklapp...E sa precis att man får välja hur barnet ska se ut...de känns ju lite elakt...aja...får väl ta den som är fulast...man vill ju inte att stackars ynglingen ska vara både ful och fattig..
Nää...nu e de sovdags...ska upp tidigt imorgon för att INTE lyssna på en föreläsning men för att glo på föreläsaren när hon står och tjatar om självklara saker..som t.ex. att folk som blivit misshandlade får blåmärken..såååååååååå GODNATT.

juste....haha måste bara berätta en sak...igår stod de en man vid tunnelbanan i universitetet som hade klätt ut sig till en engelsk-svensk ordbok....hahaha de va så kul...han delade ut lappar...vet inte vad som stod på dom men i alla fall...de va kul.

NLOTB
Tagen ifrån Gamla Testamentet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0