Edward Cullen, be mine!

Jaa jag är precis som resten av fjårtizz världen just nu som är helt besatta av vampyren Edward, bara då att jag kanske är lite äldre, cirka sex år äldre, men ändå, vad spelar det för roll egentligen?

Japp jag är kär i en varelse som inte existerar, i en vampyr rättare sagt, som inte ser ut som han gör i verkligheten med sina blåa ögon och långa hår, så det är inte Robert Pattinson jag vill ha, utan Edward, exakt som på filmen, exakt sådär iskall och het och beskyddande. FINNS DET INGEN  SOM ÄR SOM HONOM FAST ÄNDÅ LEVER I VERKLIGHETEN? Finns det inte en copy någonstans i världen som bara väntar på mig?? Jaaa snälla det måste det väl finnas. Det är inte första gången jag blir kär i det orealistiska, i det ologiska och i det non-existing. Då jag var fem år blev jag kär i James bond Jr, den tecknade figuren,(ohh ja det var en riktig förälskelse) Och sen cirkus 15 år senare, är jag förälskad i en annan figur( får inte glömma att beställa tid hos en psykolog)

Jag är kär i nått som inte finns, för det som finns är jag så himlaaans trött på!



// S

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

god jul :D!

2008-12-21 @ 19:20:08
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trevlig kväll! :)

2008-12-21 @ 19:23:53
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: michis

Nae det var inte bra =O

2008-12-21 @ 22:46:35
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0