Egentligen så är jag ytlig.

Utseendet spelar ingen roll, eller hur? Alla som sa ja är riktiga hycklare eller i en förnekelse period och behöver vakna upp till liv nu. Utseendet spelar roll och det gör det hela tiden i ens liv och människor dömer en konstant på utseendet innan de lär känna personligheten, frågan är då, är detta rätt? Nej det är det verkligen inte men det betyder inte att det yttre är bara ett skal för det inre. no it's more

Vem av dessa två tror du att arbetsgivaren kommer att anställa, då båda har en likartad utbildning, samma sociala kompetens en lika lång erfarenhet anpassad till jobbet?


Little miss Jenny or maybe little miss Amy?

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack :)

2008-12-15 @ 19:11:31
URL: http://tinas.blogg.se/
Postat av: Tina

Ojj, det är ju inte äns min hund, jag får väl tacka istället för min kompis =P

2008-12-15 @ 19:13:09
URL: http://tinas.blogg.se/
Postat av: michis

pratade precis om detta med en kompis! jag känner mig så ytlig. När jag ser en snygg tjej som är ihop med en ful kille tänker jag direkt: Hon tror säkert att hon inte kan få bättre!". Eller när vi pratar om fula människor, att de kan ju göra nåt åt det. Köpa lite smink eller mer smickrande kläder. Eller att vissa bebisar är fula och inte alls det minsta söta. Sådant som säkert alla tänker, men säger man det högt låter det så illa!

2008-12-15 @ 20:29:44
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0