Ett steg uppåt?

E har gått och blivit kär...hon har ju praktiskt taget redan bytt till sin ovetande mans efternamn..jag gillar att han inte har en aning om att snart...SNART...kommer hans halva fömögenhet gå till E.
Så lätt kom hon upp ur sin svacka....

S verkade ganska lycklig när jag såg henne sist...vilket är ovanligt ska ni veta....jag är stolt över henne...annars brukar det vara ombytta roller. Vi som hade bestämt att alla skulle va i svackan samtidigt...äsch...de varade i 10 minuter i alla fall.
Hur som helst....hon har också gått och kärat ner sig....och den här krabaten vet inte ens om att han er far till hennes barn...som redan fått ett namn....ett väldigt fint namn må jag säga...med många vokaler...Evelyn..ja, ni hör själva...de e vackert.

Nu e de bara jag kvar...dom har lämnat mig åt slumpen...och vi alla vet att det är slumpen som i slutändan inte får någon ägare...ingen vill dricka slumpen, man vet ju egentligen aldrig vad jag kan innehålla för äckliga bakterier.

Jag vill inte ta bli uthälld än, drick inte så snabbt...snälla.

Slumpen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0