Fyfano säger jag bara.



Här sitter man och tror att man har ett lyckligt förhållande men NO SAID NICKE.
Fyfano säger jag bara. För män och för den där jävla ansiktsboken som har bidragit till att man inte alls behöver ha gått en utbildning för att bli spion fastän man inte vill.

Nu ska jag dra hela historien...

Jag som inte har facebook går in på min väns facebook för att kolla lite på min pojkväns facebook.
SEEEEEEEEEEEEEEN.....så ser jag en bild på min pojkvän dansa med någon bondflicka på någon julfest med jobbet.
Tror han att han får lägga tassarna på alla han vill utan min tillåtelse...jag blir så förbannad att de ryker ur öronen....NEJ...jag är inte svartsjuk....jag är rasande.


/J


Kommentarer
Postat av: michis

nae vad fräckt!

2008-12-16 @ 18:24:55
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0