Godnatt Sweden *gäsp*

Klockan är faktiskt inte sen alls, men för vissa av oss handlar sömn inte om vad klockan visar, utan när vi känner oss utmattade och rent av dead. Jag vill bara säga att jag hatar mitt hår, för just nu ser det ut som en franskmans pubeshår blandat med seriöst obegåvade dokusåpa "skådespelare"( ni vet vilka jag menar) John från Days of our lives. Seriöst talat så tror jag inte att den där mannen vet att han ska agera framför kameran, det tar cirka 5-10 minuter innan han öppnar sin käft och sedan tar det ytterligare 5-10 minuter för honom att komma på hans replik och sen tar det ytterligare 5-10 minuter att verkligen säga sin replik, vilket oftast resulterar i en rappakalja med ordbajs och en schimpans vid namn Daisy, vaaaah? Ja precis Ladies & Gentleman I present you Black, John Black to be exact.


Godnatt Sverige och Godnatt U.S.A=)




Hmm Is it Stefano?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0