Jag har generat mig...

Vet ni vad?
Förutom att Askungen ska på bal, så är det sista dagen av frid och fröjd för imorgon är det dags för en ny vecka, och då innebär det oftast en massa drägel och plågsamma tidiga mornar, you know the drill. Därför ska jag ställa in mötet imorgon för att unna mig själv en lyxig spa dag med kantarell bad från Polen( to die for), Armandos speciell gjorda pistage-ansikts mask och sedan ska jag nog avsluta spa-tiden med ett hummerfylld gyttjebad direkt från Medelhavet, det var så underbart sist! Och för att inte glömma naglarna så måste jag beställa tid hos Anki, hon är så bäst på att forma dom, helt sjukt!

Somliga har det så himlans bra, men jag är tyvärr inte en av dom, för allt var en lögn, för imorgon ska jag upp tidigt för att gå till U N I -FUCKING-V E R S I T Y, japp it sucks, börja inte.

Kommentarer
Postat av: J

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHA

2008-12-15 @ 15:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0