Jag hatar att redovisa.


Idag så skulle jag muntligt redovisa ett rättegångsbesök jag hade varit på....Jag ville dö....Jag hatar att redovisa. ..De är de värsta jag vet...
Först boffa jag upp ett halvt cigarettpaket och gick på toa 8 gånger.... Under själva redovisningen blir jag alltid så nervös så att jag glömmer bort vissa ord....Sen så blir jag alltid så torr i munnen eller något....jag såg ut som Jim Carrey i filmen "Mina, jag & Irene" i scenen då han ätit tabletter som gör honom törstig...och när allting var över så skratta jag hysteriskt tills jag grät för spänningarna och nervositeten släppte.

Har någon något  tips på hur man inte skämmer ut sig, tack?

/J

JC
This is what I looked like...

Kommentarer
Postat av: Solina

Hej :)

Jag har en veckans fråga i bloggen och jag skulle gärna vilja veta din åsikt.



- Vad tycker du om Blondinbella's tv-show?

2008-12-18 @ 13:52:30
URL: http://solinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0