Jag vill också ha en vampyr efter mig!

Ja jag vet att TWILIGHT bara är en film, och saker som sker på film är långt ifrån våran verkligheten, jaa jag vet, men det hjälper inte mig att sluta drömma om det, om den där typen av kärlek som visas på filmduken, om den perfekta killen som gör vad som helst för att skydda den han älskar etc etc. Jag vill också ha någon som skulle göra vad som helst för mig, någon som kan flyga bort mig till det högsta trädet och sätta mig där brevid honom. ÅHHHH jag är en sån sentimental människa som blir helt blödig efter sånna filmer. Men är det så himla fel att vilja ha det som på film? Är jag psykiskt störd för att jag drömmer om något overkligt? Är det sjukt att jag vägrar nöja mig medel-kärlek? Jag vill inte ha det som inte ger mig samma känsla som Twilight & The Notebook ger!

I'm a sucker, men jag vill bara ha en vampyr efter mig, en sån som Edward, het som fan, och iskallt snäll.






"And so the lion fell in love with the lamb.
What a stupid lamb.
What a sick, masochistic lion"

//S

Kommentarer
Postat av: michis

åh man kanske ska se den .. älskar att drömma mig bort i fantasivärldar!

2008-12-20 @ 18:19:09
URL: http://michaeala.blogg.se/
Postat av: J

De är absolut inge fel, jag brukar också drömma mig bort...du kommer hitta någon som är lika galen i dig som Edward,ska du se...

2008-12-21 @ 09:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0