Klappjakt.


Som vanligt...jag har inte köpt en endaste julklapp och det är redan dan före dan före dopparedan...men idag så ska jag och flickorna gå på klappjakt...jag vet inte ens vad jag ska köpa...ingen i min familj har önskat sig något...jag får väl köpa det jag köper till dom varje jul...hårprodukter till pappa (som nästan inte har ett hårstrå kvar på hjässan) från Björn Axén...något köksredskap till mamma...och kläder till lillebror som han troligtvis kommer att byta..

Jag själv har önskat mig ett träningskort...jag behöver verkligen komma i form...har gått upp 5 kg på 3 månader...känner mig som en degklump...aja nu ska jag käka lite snabbt...vi hörs imorgon.

XOXO//
J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0