Lugn och ro.

Jag orkar inte med mig själv längre. Jag är så jäkla jobbig. Fattar inte hur mina kompisar orkar stå ut med mig. Jag har blivit galen. I dig. Inte i någon annan. Bara dig. Kan jag bara få ett svar så jag kan lugna ner mig.

Jag fick nyss klart och tydligt höra att man blir ful när man åldras. Ja, det klart man blir det. Många har tyvärr oturen att vara fula hela livet. Synd för dom.

Helt hysteriskt var inte som jag trodde. Det var ju inte alls så kul som dom utlovade, vi kanske var för gamla för det, men S tyckte det var mer än roligt. Hon tyckte det var så roligt att hon tog det som en julklapp till sig själv.

Nu ska jag pysa iväg i rymden och fortsätta jakten på betet.



Kommentarer
Postat av: J

HAHAHAHAHA

2008-12-07 @ 22:19:28
Postat av: S

hahahahhaahah oherregussan,, det där var droppen!

2008-12-07 @ 23:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0