Morgondöd.

Jag har varit nervös hela natten, somnade två, vaknade fyra. Jag går upp och sätter mig och pluggar. Jag känner inte mitt huvud men jag vet bara att jag är hungrig, det är jag iofs alltid.
Idag gäller det, på liv och död, jag måste klara det här.

Nu gäller det era jäkla utbudskurvor, nu fan ska ni sitta där i skallen utan att skapa problem för stackars mig.
Vi skulle på julmarknad idag efter min tenta, ska jag vara ärlig så kommer jag nog inte orka det. Jag mår illa för att jag är så trött..

Ikväll är det julmiddag som gäller. MMMM mums säger jag.

Hej tomtegubbar slå i glasen och låt oss lustiga vara. 
                                                        
                                                 

Ps. Jag vil bara säga att jag pluggar den svåraste utbildningen.

Kommentarer
Postat av: S A N N A

härlig blogg!



hugs. (:

2008-12-13 @ 22:16:45
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0