Regnland

Kan det inte komma lite snö åtminstone, vad är det här för jul? Man kan lika gärna sätta på sig flip flops med shorts och hoppa i pölarna som man kan göra en regnig sommardag. Men så kom jag nyss på att det kanske är lite för kallt för det. Så snälla gör inte det. Jag såg iofs en tjej på tuben idag med ballerinaskor i tyg. Aj Aj Aj. Fryser man inte?
Jag hade hellre gått med såna där blåa påsar man har på fötterna när man är hos tandläkarn eller på sjukhus än ballerinaskor.

Jag har brist på fantasi. Mitt liv är fortfarande en dröm tills drömmen blir sann.. Eller helt förstörd.=(

Nu ska jag och Jake från 2 1/2 men sova.

God natt Sverige och alla andra länder.
Tänk dom stackarna som bor i värmen nu och slipper oroa sig för att vakna upp med snöstorm utan för deras fönster imorgon. Dom kan sätta på sig ett linne och ett par surfshorts imorgon. Men det kan ju vi göra här med kom jag på. Glömde ju tjejen med ballerina idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0