Ruttna i helvetet j*vla spinkiga fula råtta-tojj

Du kommer aldrig kunna trycka ner mig igen, ALDRIG!!!... du kommer aldrig få någon som mig, inse det.
Fult utseende, ful insida, rutten hjärna, hål i hjärtat.

Jag och en vän pratade idag om 2009, vi föräntar oss faktiskt ett bra år, vi båda tyckte att både 07 och 08 var skitdåliga år och att bara dåliga saker hände då. NU kommer framtiden, nu börjar det nya året med bra saker och det gamla finns inte mer, aldrig mer.

Idag är iofs en lycklig dag också, min bästis J har tagit sin brum brum-kort. Hon förtjänade det mer än någon annan rallyförare. Du kan riva lappen nu om Sveriges Värsta Bilförare!!

Jag måste vara med er två imorgon, jag måste. Det är bara ni som får mig och må bra, jag älskar er från djupet av mitt hjärta. (L)

Jag vil få mitt resultat från tentan, jag är nervös. Har det gått dåligt rasar hela min värld ihop, men som sagt då är jag iofs fortfarande cool, jag menar jag kommer ju få en omtenta till då. Woho!!

Vad kommer ni läsare göra på nyår då?
Ajuste vi har bara tre läsare och det är vi själva och vi kommer vara med varandra på nyår.... Så jag tar nog tillbaka frågan...

                                                                    

Kommentarer
Postat av: S

"min bästis J har tagit sin brum brum-kort."



Känns meningen inte lite grammatiskt fel?

2008-12-20 @ 16:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0