Smile.

Bara för att det är jul, och juldagen idag, så får man ändå inte glömma att blogga, det är en plikt man har till det svenska samhället, eller hur? För alla läser ju vår blogg, vi har ju cirkus 2000.000 besökare per vecka, så vi måste ju leva upp till er besökarens krav. mhhmmm.. Nej Jag drev, jag brukar göra det väldigt mkt, inte speciellt rolig heller för den delen, meeeeen det hindrar mig inte att fortsätta att driva och skoja i en frekvent skala. Mhhhm!

Jag kom på en sak medan jag åt min sista köttbulle igår kväll:

Det som är fel, är det som känns mest rätt

Kanske finns någon där ute som förstår vad jag menar och tänker "ahh jag fattar precis"!

Haaa en super uper duper kväll, inte för att det är juldagen utan för att man ska ha super uper duper kvällar varje kväll!


Adjöken


// S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0