Söndagkväll

Måste alltid tvättstugan vara upptagen när jag ska ha den? Måste en del människor abonnera upp hela stället och ta alla maskiner samtidigt plus att dom hämtar dit alla sina ungar som ska springa runt där och hoppa på bordet och de första jag ser när jag kommer in är att nån unge sitter på toa med öppen dörr och pappan står utanför. Orka göra zoo av våran tvättstuga. Jag behöver tvätta, fatta det.

Varför är söndag alltid den tråkigaste dagen i veckan, iaf i mitt liv. En dag som man är ledig på men man har alltid hundra grejer och tänka på så man blir aldrig ledig i vilket fall. Och inte kan man gå lägga sig så sent heller för man måste ju upp nästa dag och va på alerten.
Livet består av för många måsten känner jag, jag vill ta en dag i taget och leva min dag som om det vore min sista, Med andra ord är jag en Spontanovic. Det var gamla tider när man hängde med Zlatan Ibrahimovic som man lärde sig det ordet. Zlatan Zlatan, du och jag.

Förresten har jag kommit över dig, inte Zlatan alltså.
Utan dig. Jag orkar inte bry mig längre, orka med någon som ska leka svår. Har inte tid med sånt. Jag har hittat en ny.
Han är så söt och är verkligen inte min typ.
Egentligen kom jag på en sak, min "typ" av killar är svin som jag hatar nu så hur kan jag säga att den här killen inte är min typ när han är raka motsatsen av alla andra jag gillat.
Det här kanske just är min typ.

Livet är verkligen för kort för att inte göra det man vill och inte vara med den man vill så nu gör jag en spontanovic och lägger ut en kontaktannons.

Ensam tjej söker:
En kille med brunt hår, ej blont och inte svart. Brunt.
Du ska ha fina ögon, ha ett arbete, spelar ingen roll egentligen vad det är för arbete bra du inte ligger i soffan och kollar på Ring-a-ling hela dagarna.
Du ska kunna klä dig, vita byxor och fula skor går bort på en gång.
Du ska kunna prata, du ska vilja prata, det har tydligen blivit en trend och inte göra det. "ey bre" och du flyger direkt.
Du ska inte vara kvinnlig av dig, det är jag som ska måla mina naglar , sminka mig och gå i högklackat, inte du.
Du ska vara mogen av dig men inte stel för det.
Juste, har du hårigt bröst, ta dig tid och vaxa det innan du skickar in svar till annonsen.

Oj, vad många krav det blev.
Men men ska det vara så ska det vara.

                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0