Stressad över nada.

Är ni precis som jag. Känner er stressade hela tiden vad ni än gör? Jag älskar och stressa och det är mitt stora problem, när jag väl ska någonstans då väntar jag alltid och gör massa annat i flera timmar innan tills jag har ungerfär 10 min kvar tills jag ex. ska gå hemifrån. Under dom 10 min ska jag föna håret, välja kläder, sminka mig och kasta i mig något och käka. så ser mitt liv praktiskt taget ut varje dag.
Igår fick jag det svart på vitt. Det stod i City-tidningen att allt fler unga tjejer stressar och får magproblem. Alla dom mediciner som dom räknade upp i tidningen för magbesvär.....finns hemma hos mig.

Piller dödar allt.....det dödar spermier, det dödar huvudvärk, det dödar magbesvär, det dödar i en överdos till och med dig själv!!

Den stora räddningen i livet för att dygnen ska räcka till är den kära röda tjuren. Helst den som inte är så söt. Orka med att man ska gå upp i vikt också, då har jag ytterligare något och stressa över.



Kommentarer
Postat av: michis

powerking sugarfree är mkt godare! smakar mindre sött =D loove powerking sugafree!

2008-12-17 @ 15:50:25
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0