Thank god it's friday.

Idag ska vi se twilight, har hört att den ska vara jättebra men sedan börjar man jämföra den med Harry Potter och då börjar jag bli lite skeptiskt. Harry är ju inte direkt en höjdare för min del (fastän jag sett alla 18 filmer). Men kärlekshistorier brukar alltid vara ganska söta så de blir nog bra i alla fall.

Ska bli mysigt att traffa flickorna igen, vi har ju bestämt att vi ska köra någon dinner eller bio (eventuellt båda) minst en gång i månaden, och idag behövs det verkligen.. Jag känner mig ganska slut. Som E påpekade i ett tidigare inlägg så har jag fått mitt körkort. JAG ÄR SÅ JÄVLA LÄTTAD!....ni förstår inte vad jag har fått gå igenom...bl.a 2 godkända teoriprov och två ansökningar om körkortstillstånd....lite trög...jag vet...men nu är de för fan över. FYFANO.

Juste, jag hade egentligen planerat att baka idag men de blir nog inte av....ska antagligen hjälpa kusinen med hennes uppsats...man måste ge och ta i det här livet har jag insett...får väl baka imorgon eller på söndag.


Nu ska jag äta lite hade jag tänkt....är hungrig som en bisonoxe.


XOXO / J

SF Bio: Twilight får premiär i november

Kommentarer
Postat av: Petra

EDWARD ÄR GRYMT SNYGG!

2008-12-20 @ 14:26:30
URL: http://www.thevoice.devote

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0