Twinkle Twinkle

Jag har ont i huvudet, och jag kan inte glädjas för det är Fredag idag, det ska ju vara den roligaste dagen på veckan eller hur? But no! Det är det inte idag, idag är nämligen ingenting kul, inte kul att äta favorit maten som håller på att tillagas, inte roligt att ta det lugnt och göra ingenting(gör det annars ändå). INGET ÄR KUL!, ja jag vet att det blir vad man gör det till, men jag kan tyvärr inte som en ensam individ, göra det till något kul när alla andra är pooff borta!

Jag har världens sötaste låt på just nu, och den får en att bli glad/ledsen, man blir glad för att låten är söt men man blir ledsen för den okända killen som sjunger den gör låten sorlig och man tänker bara på en massa sorg och allt man inte har bla bla, jaa ni vet=). Det där tomrummet bara vissa människor kan fylla, det där tomrummet som  är svårast av alla att fylla, för även om du fyller det igen med en massa skit, så försvinner det så småningom och du blir återigen tom. SÅ my point är att man måste lära sig att hitta det där speciella att fylla tomrummet med, du vet, that special one, du vet den du vill ha men kan ej få, JA PRECIS. Han kan fylla igen mitt tomrum, men kommer han någonsin? mhhhm!

Så frågan är då, Vad gör man, utan att få sig själv ledsen?

Dagens Buhu


Det är inte lätt det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0