Helvetes människor

Män är skit J, jag har erfarenhet. Alla är skit.
Det finns seriöst ingen aledning och vara trogen eller snäll för ingen annan jävel är det mot dig.
Ha inget förhållande. Det leder bara till problem.

Ps. Jag är på jobbet och arbetar ihjäl mig.
Jag älskar mitt jobb, jag känner mig så otroligt effektiv. Jag dricker kaffe, bloggar och pluggar.
Fan vad mkt man får gjort på en och samma gång,

Det här är tider det, jämfört med gamla kassa-helvetes-butiken. En halvtimme kändes som en livstid, en rast kändes som en fis i rymden och kunderna var värre än helvetet själv.


Kommentarer
Postat av: michis

jag har bara varit tillsammans med en kille och det är min enda erfarenhet, och han är bra och trogen och underbar. jag är inget bränt barn, så jag skyr inte elden. Synd att du inte har bättre erfarenheter =(

2008-12-17 @ 15:15:04
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0