Vår schöna stadsdel

T Vår schöna stadsdel. Nyår.Big Time.

Tuff dag. Skola. Jobb.bli dumpad. Plugg. Hem. bli kär. Igen. Som sagt Tuff dag.
Jag är ur svackan. Jag klättrade upp med mina julia-naglar ur den brunn jag en gång fallit ner i.  Fy Farao vad härligt säger jag.
J & S är räddningen genom allt. Utan dom. Inget jag. Inget jag. Inget dom.
Alla som hatar att somliga aldrig kan släppa sin vänskap. Dom pekar jag bara finger till.

Vi började i skolan ihop, vi förtrollade oss igenom mellanstadiet, vi förpestade de människors liv som förpestade våra, vi kommer förmodligen jobba på samma jobb, tjäna lika mycket, ha samma man, dela varandras barn, vi kommer förmodligen ha samma barnvagn med lattehållare på.

Jag säger bara en sak, mitt liv börjar nu.
Eller okej när jag fått ett svar, då börjar mitt nya liv. Mitt nya jag. Den självständiga kvinnan har dragit av sig sin mask och blottat sin blåa kropp med ett stort S på magen. Superkvinnan är här för att stanna...Åh nej jag behöver inte säga till mig själv i spegeln varje morgon hur jäkla bra jag är. Snälla som att jag inte visste det innan jag ens närmade mig spegeln. Å utseendet ska vi inte tala om. Spegeln går sönder bara jag visar min örsnibb i den.

Tack alla min fans. // Mick Jagger, Rolling Stones

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0