Är det inte dags för att klä sig fint?



Det som är inne är inte fint, och det som är ute får man inte ha på sig utan att bli stämplad som Mrs-don't-know-fashion. Om jag fick välja hade jag velat ha tillbaka 60-talet, jag tycker att dom kläderna var så himla söta och användbara. Okay jag var inte född då men jag har ju sett musikvideo, och filmer på den tiden för att kunna uppskatta klädstilen. Ni vet vilken stil jag menar, halv långa icke tajta vita kjolar, med en söt liten färgad kofta, tjocka vita knästrumpbyxor, med svarta runta platta skor, lockiga toppar med stora diadem. ÅHHH! jag älskar den stilen, tycker det är jäätttefint! 80 tals stilen har ju bitvis kommit tillbaka, benvärmare, färgglada bodys(typ hela gina tricots kollektion). Nu är det dags for some 60's!!



Exakt så här! wohoo=)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: JA! Twilight forever in my heart!!

2009-01-12 @ 08:17:39
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej!

Nu har jag startat upp tävlingen alla väntat på! Du kan vinna sjukt fina priser, genom att bara gissa bilden. Var med du också!



Kram

2009-01-13 @ 15:08:39
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0