Jag är bäst på att....

... skjuta upp saker så mycket att dom till slut inte går att skjuta upp, för it's like over.
... klaga, klaga och sen när jag tror att det inte går att klaga mer...klagar jag ändå.
... se det negativa hos människor, aldrig tro att människor vill en väl.
... aldrig vara nöjd med mig själv, känns som att det kan gå att göra bättre ifrån sig.
... bli irriterad över små saker, som bananflugor och plankton..typ
... vara en pessimist, ta och le för en gång skull...noooo
... få panik väldigt väldigt lätt och fort som fan
... oroa mig över saker innan jag ens vet vad saker och ting handlar om, som en första reaktion till allt nytt som inträffar mig(like that's a lot)
... vara bäst på allt negativt som existerar i denna värld. Så det finns alltså vissa tillfällen i livet då man inte borde vara bäst på allt, jag vill inte vara bäst på detta kan jag ju lugnt konstatera, men ändå så är jag det!

hur bli man sämst på detta då?


Kommentarer
Postat av: i s a b e l l a m a l m b o r g

söt blogg!



Besök gärna min blogg och lämna en kommentar! :)

2009-01-21 @ 12:37:36
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0