Jag är pinsam...

... är något som jag har kommit fram till alldeles själv, ingen har någonsin sagt det till mig alltså, verkligen inte.. okay jo det har dom, men jag har inte riktigt lyssnat förräns en minut sedan, då jag fick en uppenbarelse. Jag är en välidgt passionerande person som blir väldigt lätt exalterad över saker ting, och dette resulterar även i att jag blir väldigt ledsen och nedstämt i ett starkt format. Alltså när jag har e.x blivit kär i någon, så ser jag nämligen bara den personen, finns ingen annan som gäller och jag blir riktigt riktigt äckligt involverad i denna förälskelse, så när det inte går bra eller som jag vill att det ska gå, känns det som att hela världen har gått under och att jag aldrig kommer att glömma honom och han är allt bla bla bla, ni vet resten själva. MEN sen, detta är ett stort MEN, så kommer jag alltid över det med lite tid och sår och inser att jag verkligen överdrivit allt till maximum och att jag faktiskt kommer över personen!. Även då detta har hänt ett antal gånger(kanske mindre än ett antal då) så räcker det ändå inte för mig att sluta bete mig på samma vis igen. För sen blir jag kär i nästa person och samma historia återspelas och jag blir exakt som alla andra gånger(även då jag säger "Nej J det är så annourlunda denna gång, har aldrig känt så här förut). Men jag känner ju ändå samma pinsamhet i slutet när allt är över, vilket betyder att jag kände samma sak som alla andra gånger i början också. Dock lär inte min hjärna till air att inte reagera på samma vis igen, utan jag går igenom samma scenarios och säger exakt samma saker och mår exakt på samma sätt. P I N S A M T, säger jag bara!!!

för tre veckor sedan var jag helt såld på honom, idags läget skrattar jag åt det, ha ha. in your face again S, där hamnar du på samma fria plats igen och känner ingen sorg!! Ja precis, jag mår bra igen och känner absolut ingenting för grabben något mera. Så i princip tills nästa gång: Du hamnar alltid ur svackan och förälskelsen lika fort som du kom in i den!



Nyårslöften: Sluta klaga, Våga mer, Bli mer social, Börja träna.......... OCH LE OCH VARA HAPPY, FINNS INTE TID FÖR ATT VARA LEDSEN NÅGOT MEEEEEERA?!;)

Kommentarer
Postat av: Bea

Snygg header du har

2009-01-08 @ 23:51:10
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken söt blogg!

2009-01-09 @ 09:59:23
URL: http://surasani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0