The loser has to fall.

Fy va länge sedan jag skrev i bloggen, S har klagat men jag har inte lyssnat...jag känner mig så tråkig på sistonde...har inte haft något att skriva. Idag har jag spelat Mario Kart med min lillebror och S...det var ganska trevligt förutom att jag alltid kom sist....min lillebror retade mig...men S backade upp mig och sa att jag skulle köra mitt eget race...jag följde hennes råd men kom sist i alla fall.

Efter några timmars spelande så bestämde vi oss för att kolla på skräckfilmer....Hypercube och Cabin Fever....de var de två sämsta filmerna jag sett i hela mitt liv...I Hypercube hade man samlat de 7 sämsta skådespelarna som antagligen inte ens nått upp till statistroller i vanliga hederliga filmer och lagt dom i en fyradimesionell kub....I kuben fick dom sedan virra runt i 1 timme och 30 min.... och slutet av filmen var värre än skådespeleriet...ni fattar.
Cabin Fever var lite intressantare då de kunde ploppa upp några roliga kommentarer här och var...mestadels gällande hundar....annars var den också oerhört dålig....och man visste inte riktigt om det var en rysare eller komedi...jag rekomenderar ALLA att hålla sig borta ifrån dessa två misstag till filmer.

Efter filmstunden fick jag för mig att jag skulle köpa en ny matta till mitt rum....jag frågade S om hon ville hänga med till Barkarby och hon sa glatt, JA....sen så hör jag en pipig röst från köket....då är de min kära far som också får för sig att han får följa med på våran shoppingrunda...snäll som jag är säger jag OK...jag vill ju inte få dålig karma...så off we go...Jag, S och min far som tredje hjulet....vi åker till Rusta och IKEA och kommer hem med 4 shampooflaskor, två pizzaslizes och en korv med bröd. 

Nu ska jag byta om...jag och mina kusiner ska gå o se Yes man på bio... jag har hört att den ska vara skit...men jag har två katastrof-filmer att jämföra med idag...så jag tänkte ge den en chans.

XOXO
// J


Kommentarer
Postat av: Anonym

yeeeeeeeeeeeeey, nu måste du göra detta frekvent!

2009-01-09 @ 21:44:45
Postat av: S

av: S

2009-01-09 @ 21:45:14
Postat av: emma.

trevlig blogg du har!

2009-01-10 @ 03:06:38
URL: http://hagelstorm.blogg.se/
Postat av: The Gaming Life

min blågg e bästast!!11

2009-01-10 @ 12:34:00
URL: http://thegaminglife.blogg.se/
Postat av: Nadia

sjukligt snygg header!!!

2009-01-11 @ 01:53:06
URL: http://streetprincess.blogg.se/
Postat av: ELISE

sv: tack :)

2009-01-11 @ 11:13:46
URL: http://enblondelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0