Måste man skriva om...

... dagens outfit och vad man ätit till, frukost, lunch och middag för att få läsare till sin blogg?

I guess so...

Okay

Idag vaknade jag ur en koma som varade till 12.30, och jag var fortfarande trött som en ål och stel som en gås när jag steg ur min varma säng. För att göra mig själv mindra exalterad insåg jag att jag sovit i totalt 10 timmar, vilket är för mycket och man bör trappa ner antal timmarna till cirka 8, hursomhelst. Jag tog tag i mobiltelefonen som ligger under kudden och ringer min vän E och bestämmer en lunchträff med henne at our favorite place, fortfarande i zombie-mood beger jag mig till toaletten för att tvätta ansiktet och för ett kort toabesök. När ansiktet har svalat ner och fått mindre puff under ögonen öppnar jag kylskåpsdörren och letar efter philadelphiaosten som jag ska bre på mitt fiberrika mörka bröd som jag precis lagt i toasten. När frukosten är i behåll och magen är mätt tippar jag snabbt in i klädkammaren som egentligen inte är en kammare utan en simpel vit byrå och där letar jag fort efter vad jag ska ta på mig denna Onsdags eftermiddag, ska jag vara coolkläd? eller ta det gamla vanliga som jag känner mig mest bekväm med, jeans och luvtröja`? Efter några minuter förundra och stress inser jag att jag klär upp mig enbart för min vän E och hon har ju redan sett mig i dom värsta kläderna, så jag lugnar ner sinnet och själen får åter igen energi och jag tar fram mina halvljusa jeans och sätter på mig min gråa tröja som har en rosett där framma, för att ge lite mer liv i hela outfiten. När detta är klart är det time för sminket som tar mindre än fem minuter att applicera, vilket har inget med att vara en naturlig skönhet att göra(som halva bloggerskorna här ute vill konstant påpeka) utan att jag inte orkar bearbeta foundationet på hyn mera och helt enkelt inte klumpa med mascaran tills det ser ut som att jag har en hel fet tjock ögonfranse. Anyways efter detta tar jag på mig ytterkläderna och beger mig av för att träffa min vän E, och vi äter en varsin sallad för att mätta våra hungriga magar( Ja kyckling var oxå inlkluderat i salladen). Och efter det tog dagen en mindre fart och ledde till sitt slut som tillåter mig att sitta bakom datorn och handskads med att skriva detta inlägg.
 Snipp snapp snut så var inlägget slut

Dagens food




Dagens outfit

// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0