Ska man vara fin får man lida pin.

Appropå tidigare inlägg.
Fan vad det är jobbigt att vara "snygg". Oh jag orkar inte med alla bloggar där folk lägger upp bilder på sig själva och skriver typ " Osminkad- ser förjäklig ut" - Svaret till er är: Lägg inte upp skiten då, vi tycker att du är minst lika ful som du själv tycker att du är utan smink.
Eller folk som skriver " Osminkad" tihi typ. Ni vill bara höra : "Åhhh vad söt du är utan smink, du borde aldrig ha smink" Ha inte smink då för att du själv tycker ju att du ser så jäkla bra ut utan.
JAG PALLAR INTE MED ER...

Nej men appropå hur jobbigt det är att vara snygg. Iaf i mitt liv. Jag har insett att jag krigar för mitt utseende, åh nej det har inte gett resultat. (vill ej ha sympati)
Idag till ex: Jag solade för att bli brun så klart och för att få ordning på min hy, man vill ju inte riskera att sola utan resultat därför stoppar man i en extra tia och resultatet gör ont kan jag säga er alla. Jag är röd som en kräfta. Det fula är att jag är vit under ögonen, ser lite ut som en skidåkare på 80-talet.
Efter det tränade jag, sprang fast konditionen tog emot, det var jobbigt, det ska det vara jag vet. Efter det åt jag en "hälsotallrik" egentligen ville jag ha en fet hamburgare men "no said nicke" som J hade sagt det.
Sen bokade jag tid för plockning av ögonbryn och färgning av fransar i helgen, Fan vad det är jobbigt och vara snygg.
Tänk på alla killar, vafan gör dom? typ sätter på sig kläderna på morgonen, lägger i nån kladdig smörja i håret och sen går till skolan.
För mej tar det 30 min bara att välja kläder och det slutar alltid med att jag kommer till skolan och känner "Vafan tog jag på mig det här för"..
Jag önskar att jag vore kille ibland. eller egentligen inte. Det är kul och vara snygg. eller åtminstone försöka.

Kommentarer
Postat av: i s a b e l l a m a l m b o r g

Tack så jättemycket! :)

2009-01-22 @ 00:54:02
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Marielle

Tack! :-) Jag gillar dem också...

2009-01-22 @ 21:38:35
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Cristin

Hejhej! besök gärna min blogg och prenumerera på bloglovin.com om du har det! alltid modetips och annat kul… sexigaste bikinis och snyggaste väskorna/kläderna! Hoppas du gillar den!

Ha det super bra!

ccristin.blogg.se

2009-01-22 @ 22:08:06
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Emma Damm

åh tack så väldans mycket :-) kramar

2009-01-23 @ 14:59:20
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Hej sötnos! :]

Jag har för inte så längesedan startat en allday/fotoblogg, och skulle bli överlycklig om du ville kika in och kommentera de bilder jag har lagt upp :

Lägger gärna till dig via bloglovin, om du lägger till mig ;)



Hoppas att du får en fin kväll! :

2009-01-23 @ 17:57:30
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0