This is the beginning of the beginning.

Jag tror att 2009 kommer bli ett bra år, mycket bättre än 08 för det var typ det sämsta året om du frågar mig. Jag började plugga, wow, gör lika mkt nu som jag gör innan, jag slutade på mitt gamla jobb, det var iofs bra. började ett nytt och slutade där med och började åerigen ett nytt där jag kommer stanna. Det är jag glad för. Jag var inte lycklig under hela året men det vände nu i december och jag kanske får en bra start på det nya året trots allt.

Jag är kär, men jag råkade lova bort mig innan jul så då betedde jag mig som jag alltid gör när någon frågar mig något jag inte vill svara på: Jag skrattar och säger typ. haha ojj så det kan gå ibland. Nej men nåt i den stilen. Jag vet att ni andra är precis likadana. Träningen har jag redan tagit tag i. Saknat det som fan.

Träning är den bästa medicinen när det gäller allt.
-Tänker du för mycket på din kille och är ledsen- gå till gymmet, pumpa högsta volymen i Ipoden och spring så fort på löpbandet och stampa som om det är han som ligger under dina fotsteg.
-Är du deppig kommer ett gympapass att få dig på andra tankar.
-Får du ångest för att du tycker du är tjock- ja då är gymmet perfekt, sitt inte hemma och gråt över att du inte gå ner i vikt, gör något åt det.
Träning kommer aldrig att funka i längden om du inte själv tycker att det är roligt, nu låter jag som BB men det är faktiskt sant.

Men det viktigaste för mig när det gäller träning är musiken som jag ska träna till. Musiken ska sprängas i hörlurarna, okej inte riktigt men nästan. Jag brukar alltid lyssna på the killers när jag ränar, speciellt om jag är sur.

Jag saknar dig som tusan, var du tvungen och bara åka. Ps Jag är patetisk, Efter J dåra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0