Varför får man inte klaga?

Om maten är för kall, och sallad för snål och smaklös, har man inte rätt till att klaga på maten utan att behöva känna sig dum och elak? Jag har betalt för min mat, jag har betalt för att få min mat korrekt tillagad och smakrik, ska jag då känna mig elak för att jag ber kyparn ta tillbaka maten och ge mig en ny tallrik med rätt lagad beställning? NO!

Detta var ett dåligt exempel, men jag är minst lika trött på folk som inte klagar än på dom som klagar. För ni som inte klagar, klagar på att vi klagar för mycket, då är ni i grund och botten, the same shit. So shut up!


Adjö, ha en trevlig lördags kväll, och klaga hur mycket ni vill på relevanta saker(definera relevant?)



Kommentarer
Postat av: Leia

Haha, den var bra, bilden alltså =)

2009-01-26 @ 18:53:10
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0