Im leaving your town...again.

Nu är jag uppe i Sellefffte AKA Skellefteå...det är soligt här...oväntat...
Lillebror bor i en jättesöt liten stuga...de är mysigt...ska åka upp lite då och då för att rensa hjärnan..
Imorgon ska vi nog gå och handla...jag har tagit med mig en sånndär kärringvagn som man lägga all mat man har köpt i...och sen ska jag laga pannkakor...jag blev så sugen när E sa att hon hade ätit de idag....
Allt har varit toppen hittils..förutom att flygbusschauffören släppte av mig i en vattenpöl...men de är lugnt...Hör av mig imorgon!


Exakt såhär kommer jag att se ut imorgon (minus skägget).

XOXO
/J

Kommentarer
Postat av: S

HAhahahaa åååhhh vi saknar dig plutten min, uppdatera oss varje dag med många blogginlägg!! hälsa broder..puss

2009-03-16 @ 15:10:01
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Härlig blogg :)

Hoppas du får en bra måndag!

Kram

2009-03-16 @ 15:14:32
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0