TV and me.

Sitter här i den alldelses perfekta mjuka soffan...scrubs på tv...och datorn i knät...aaah livet är härligt...
För dom som inte visste det så är Scrubs min absoluta favoritserie följt av Family Guy och Dexter...men scrubs knäcker allt hands down...
Nu väntar jag bara på att lillebror ska komma hem ifrån träningen så vi kan gå handl lite mat...sylt och glass ligger högst upp på listan...jag ska ju grädd some pancakes idag....så frickin sugen...men allt detta ätande förstör mig..jag har inte tränat på fyra dagar och känner mig lite som en fet ko...de är tur att de tar lite tid för att gå upp till affären här i skellefteå...så jag får lite träning iaf....har ju tagit med mig Carmen Electras Strip aerobics video men lillebror har ingen DVD-spelare och de blir så jobbigt att träna medan man kollar på den lilla dataskärmen...för börja träna intensivt när jag kommer tillbaka till Stockholm istället...

Nepp nu ska jag byta om till lite frächare kläder...hörs imorgon!

TV

XOXO
/J

Kommentarer
Postat av: S

yeeeyy... du jag har fan inte rört mig ur fläcken sen typ 567567 dagar känns det som, jag tror nog att du är min motivation och nu när du inte är här blir det svårt att träna igen;)

2009-03-16 @ 20:23:07
Postat av: J

hahaha naaaw va söt...men jag kommer tillbaka snart...o då ska vi gå på body pump som du älskar så mycket..hahaha:p

2009-03-16 @ 21:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0