My last day...

Neeeej...idag är min sista dag och natt här...imorgon åker jag hem igen...det har gått alldeles för snabbt...vill inte åka hem än men på torsdag ska jag jobba hela dagen så jag är tvungen...BOOORING!

Måste gå upp till centrum för att ta ut pengar också...de har ju typ bara en bankomat här i Skellefteå...haha..är lite osäker på om flygbussen kommer plocka upp mig...de har ju inga ordentliga tidtabeller här heller....de är väl de enda jag saknar med Stockholm...om man bortser ifrån mina nära och kära ( ni vet vilka ni är. PEACE ). 

Idag har vi varit ute lite i solen....de är så härligt väder...sol + snö....man fryser inte alls eftersom det inte blåser någonting...i Sthlm ska de alltid blåsa när de är kallt så hela ansiktet blir förlamat...usch....nepp nu ska jag kika i kylskåpet...tror det blir korvstroganoff till lunch.
Hör av mig lite senare!

Andrew
Lillebror leker i snön.



XOXO
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0