Vio

Idag ska vi gå på bio och se Dear John.
Vi är egentligen alldeles för instabila för att se denna film, i alla fall jag. Men jag ska utmana mig själv och se den i alla fall, känns som att jag tar ett steg längre fram i livet. Coolt!

S kommer nog gråta, hon är ganska kär i kärleken som O hade sagt det. Jag tror ju däremot inte på denna kärlek.

J kommer nog att tycka att allt är töntigt. Hon är ganska iskall när det gäller sånna här kärleksfilmer. Hon gillar mastodonta-filmer.

Idag skällde en svart man ut mig. Jag tror att det beror på att jag är vit, hade jag varit grön hade han inte heller varit nöjd.

En tant på jobbet har äckliga tummar, vi kan inte längre kolla på dom för att dom är så äckliga. Hon kom med nybakade kärleksmums idag men så såg jag hennes tummar och då kom jag på att jag var på diet, så jag skippade dem.


Shalom!


Kommentarer
Postat av: J

HAHA men kul. Jag använde ordet töntig flera ggr idag när jag gjorde min summering av filmen.

2010-06-15 @ 00:22:14
Postat av: S

Och jag grät en enstaka gång... shitt E du känner oss väl:O

2010-06-15 @ 01:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0