ENOUGH WITH THE CHANGES!

Okaaay, jag förstår inte riktigt varför förändringar som sker runtomkring en ska plötsligt fyrdubblas och på samma gång.

  • Jag har en storasyster som flyttar 29 minuter(t-banan) ifrån mig.
  • Jag har en bästa vän som flyttar till spånga villastad och blir 30 minuter(buss) ifrån mig, och hon har bott 30 sekunder ifrån mig sedan jag var sju år.
  • Jag har vänner jag inte träffar något mer, och vi har ändå hängt ihop som en klump under sommaren och andra årstider. Och utifrån dessa vänner hade jag en som stack ut ifrån resten, men honom kommer vi inte umgås med på samma sätt något mer.

Jag kan tycka om förändringar och acceptera att saker och ting inte kommer se likadant ut för resten av våra liv, men jag kan inte hjälpa att jag känner en stor fet klump med BUHU över allt detta just nu. Kanske är detta ett wake-up call för mig själv att ta ett steg ut och förändra det jag alltid velat förändra i mitt liv sedan jag var liten...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0